Tuesday 29 May 2012

Perihal Blogger yg Mentah

assalamulaikum kpd beragama Islam and HAI to non-Muslim blogger..

ini adalah permulaan penulisan saya sebagai sbhgian drpd blogger mungkin permulaan ini agak sdikit skema dri segi bhs krn berasa agak sedikit kekok dan masih mencari - cari topik apa yg sesuai utk di kongsikan bwt pengemar yg gemar akan isu - isu di sekitar laman maya ni kan. sy juga sbhgian drpd pengemar2 tersebut. jd sbgai permulaanya sy ingin mengupaskan ttg diri sy kot,hehee..

walaupun "nothing special abt me" omputih kate tp sy kate apa salahnya kongsi sdikit perihal diri sebgai pembuka topik di Blog ni kan,hahaha....

Bismillah Ir-Rahman Ir-Rahim..

Saya Rohaida bt Rozali berasal dri Johor Bhru ttp tlh dibsarkn di Selangor. Saya berusia 20 thn pd thn ini iaitu pada tanggal 9 Nov 1992. Masih belajar di sekitar Shah Alam di sebuah Kolej Swasta yg bse2 je (xmampu yg mhl,bljar pun pinjam jeww...). Mempunyai byk cita2 ttp hnya menyerahkan pd takdir yg mne stu yg telah ditetapkan oleh-Nya yg pasti saya akan menjadi org yg berguna. amin :)
hobi saya stkat ni adalah pengemar facebook yg tegarrrrr (!!!!!! aida roszali *promote skit ^^) n insyallah sy akan menjdi sorg blogger yg tegar jikalau mampu...
Sedikit ttg perihal kluarga sy, kami skluarga berasal dri JB. Ayah sy tidak bekerja lg (pencen) ibu sperti biasa suri rumah spnuh masa. Mempunyai 4org adk beradk smuanya prempuan sy anak yg ke-4. Mempunyai seorang anak sedara lelaki yg sgt comelll n AKTIFF!!! tp tersgt la syg sbb satu2nya lelaki di umah itu ye,hahaa...

(kiri gmbar ke bwh, kakak 1, kakak 2, kakak ke 3 & kanan gmbar ke bawah My EMAK YG TERSAYANG dan My AYAH YG TERSAYANG)
ANAK BUAH YANG TERSAYANG
MOHD DARWISH <3
*maafkan saya, lapy msih tdak mempunyai gmbar kluarga yg lgkp insyallah akan di update kmudian. stkat ini shj yg mampu. :) 

Keluarga saya hak ekslusif saya, tnpa mereka mungkin saya tiada di dunia..terlalu amat menyayangi kluarga saya tidak dpt diungkapkan dgn kata2. InsyAllah, saya tak akan menghampakan mereka...ITU JANJI SAYA dan saya akan tunaikan,InsyAllah dengan izin-Nya. Amin.

Saya rasa stkat ini shj yg dpt sy ceritakn sdikit sbhgian drpd perihal ttg diri saya dan kluarga saya. Sekiranya ada kekurangan (byk kot...hahaa..) maafkn sy smua itu dtg dari sy dan sy akan cuba mmperbaiki lg tatabahasa,simpulan bhs, dan bhs2 yg seumpamanya..(kuikuikuikui)..trima kaseh bwat kalian2 pengemar bloger yg sudi membaca entry pertama sy ni (malunyerrr.....hehee).
-ASSALAMUALAIKUM-



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.