Friday 1 June 2012

HUH! AKAUN BARU LAGI?!? ~.^ (FB) :D

Assalamualaikum..Hai 1 Malaysia..

sekali lagi pada tanggal 1 Jun 2012, kerajinan menguasai diri saya utk mengPost lagi satu entry...idok ler istimewa kemananyer pun, stakat berkongsi buat teman2 pengemar Blogger...ececehhhh...

jika entry pertama pd hari ini, sdikit suntikan keinsafan buat diri saya sendiri dan insyAllah smpai ke lubuk hati teman2 semua tetapi utk kali ini saya hendak berkongsi tentang permulaan akaun


FACEBOOKKKKK BARUUU SAYAAA!!!
"knp tulisan besar? O.o....."




ouh xde mcm ni, akaun lama tu mengalami kerosakan dari segi
"emel + password = tak tau cara nak perbetulkan"
jadi utk tidak serabutkan kepala otak saya yang sudah berpetak cuti sem yg terlalu lama jadi rakan2 menyarankan "heyy...kau buat jelar facebook baru"...mula2 agak keberatan utk membuat akaun baru bukan apa takut di salah anggap tetapi bila di fikirkan secara positif dan dalam masa sama utk melakukan perubahan ke arah yg lbh baik. jd mengambil kputusan membuat akaun baru dan sangat gigih mencari semula rakan2 yg selalu berinteraksi di alam maya ni haaa.....dan seperti bse dok "makeover"sikit apabagai....nah TARANKKKKKKKKKKK sedikit hasil bnd yg di edit2 sepetang td.....


and the lucky one became my 1st friend in my new account FB is my dearest friends
Cik Siti NurAin Othman
tq cik ain sudi mengApprove saya,kuikuikuikui...jgn sombong2 tau!! ~.^ hahahaa....

Baiklah ini merupakan facebook saya yg ketiga saya buat...facebook pertama kelupaan password sudah, jd kem salam sahaja lah, yg kedua permasalahannya sudah di ceritakan di atas (sila rajin scroll ke atas,TQ..). InsyAllah, akaun yg baru ini sy juga berniat agar menjadi yg terakhir dan juga dibuat atas dasar muhasabah diri saya juga. jadi rakan - rakan facebook lama yg masih mengingati diriku ini...cewahhhh....add facebook baru saya klo ternmpk tue bkn utk bahjet panas atau pape tp niat agar silaturrahim tidak terputus,insyallah......nah ni TARANKKKKK ni AKAUN FACEBOOK BARU SAYA :D
http://www.facebook.com/aidaroszaliselamanya

sekian sahaja pada hari ini harap kamu semua enjoy dengan cerita saya yg sekadar insan biasa yg lemah memakan mee meggi perisa kari pecah telur,meliuqqq....dan masa da time utk beradu..
ASSALAMUALAIKUM :)


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.